Το αεροδρόμιο Νίκου Καζαντζάκη με επέκταση στη Θάλασσα

στις

 

Το αεροδρόμιο Νίκου Καζαντζάκη με επέκταση στη Θάλασσα

Το αεροδρόμιο Νίκου Καζαντζάκη με επέκταση στη Θάλασσα

Ηράκλειο | 02/01/2016 – 09:29
Το αεροδρόμιο Νίκου Καζαντζάκη με επέκταση στη Θάλασσα
Το τωρινό αεροδρόμιο είναι 2800 Μ με ένα πλάγιο διάδρομο Βορά- Νότου με 30 μοίρες κλήση 1700 Μ (Φωτο). Κατασκευάστηκε το 1947 και επεκτάθηκε 3 φορές.

Δυναμικό μεταφοράς 6 εκατ. άτομα ετησίως, έσοδα 22/28 εκατ € ετησίως.

Πρόβλημα

Ανεπάρκεια στο χώρο λειτουργίας εντός και εκτός.

Λύσεις 

1.  Καστέλι – Ορεινή και οικολογική ισοπέδωση

Έξοδα άνω του 1,5 Δις με αιτιολογικό ότι δεν υπάρχει άλλη λύση. Άγνωστος χρόνος διεκπεραίωσης οικολογικής ζημιάς και αμφιβόλου λειτουργίας.

2.  Ηράκλειο «αμφίβιος» αερολιμένας σε ξηρά και θάλασσα. Με  έξοδα λιγότερα του 0,5 δις € άνευ οικολογικής ζημίας και συνδυασμό με το υπάρχων και ξηράς θαλάσσης.

Περιγραφή

Εάν ο νέος αεροδιάδρομος κατασκευαστεί ως φαίνεται στο σχεδιάγραμμα δεν χρειάζεται να απαλλοτριωθούν κατοικήσιμες περιοχές και φυσικές παραγωγικές εκτάσεις

Ο νέος αεροδιάδρομος μπορεί να διαμορφωθεί ως μόλος από την βορινή μεριά και μπορούν να δένουν πλοία φορτηγά κρουαζιερόπλοια υποβρύχια βορείως. Συνδυασμός ξηράς -αέρος -θαλάσσης.

Στη  πλευρά Α του μόλου υπάρχει έτοιμος δρόμος που ενώνει νοτίως με το κέντρο και το παλιό κτήριο  κατά την διάρκεια των εργασιών χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργία του νυν αερολιμένα.

Διευκολύνεται η μεταφορά και αποθήκευση  των καυσίμων καθώς και η πυρασφάλεια. Το μήκος του νέου διαδρόμου μπορεί να ειναι κατά βούληση των αρμοδίων 3800 έως 5000μ.

Ο πλάγιος διάδρομος μπορει να πάει απο τα 1700 στα 2500Μ. Σε περίπτωση κακοκαιρίας μπορούν να προσγειωθούν αεροπλάνα από τρεις κατευθύνσεις. Επίσης μπορούν να προσγειώνονται συγχρόνως 2 αεροσκάφη η και περισσότερα σε έκτακτες καταστάσεις. Στον ενδιάμεσο χώρο ΑΒCDF μπορούν να σταθμεύσουν 30.000 Κοντέινερ, στρατός, πολυκαταστήματα προς ενοικίαση εστιατόρια.  Τα σημεία ΑΒC είναι κατάλληλα να πάρουν όλες τις στατικές αντιστάσεις χωρίς έξοδα κατασκευαστικά.

Η μικρή λίμνη ανατολικά μπορεί να επιχωματωθεί η να μείνει ανοικτή για μικρές βάρκες  στο σημείο D. Εδώ μπορούν και να γίνουν υπόγειες δεξαμενές καυσίμων και για τον αγωγό  Κρήτης-Κύπρου-Ισραήλ. Είναι 3000Μ²χ 10 Μ βάθος 30.000 Μ³ δεξαμενές αερίου η κηροζίνης. Έτοιμα. Τα υλικά για την επι-θαλάσσωση είναι δωρεάν και βρίσκονται νότια στο ΚΑΒΟΥΣΗ σε χαλίκι, ολόκληρο βουνό χαλικώδες που μπορούν να μεταφερθούν δια θαλάσσης πολύ φθηνά και γρήγορα με μια ρυμουλκούμενη πλατφόρμα των 260 τόνων όσο το βάρος ενός αεροπλάνου. 130/  20 Κοντέινερ των 20 τόνων..

Όσον αφορά το φόβο των αρχών να γεμίσει το λιμάνι άμμο αποκλείεται δια 2 λόγους: α. Δεν υπάρχει άμμος και β. το χαλίκι θα πατείτε και θα αναμειγνύεται με μπετόν. Έχω ήδη σχεδιάσει τον τρόπο μεταφοράς και διαλογής.

Κοστολόγηση

300.000Μ³ χαλικι)°  κοντ. 15.000 χ 200€&Κ   30.000.000  

Μώλος 4.000Μ χ35000,00 ] Μπετον+ Θεμελίωση  300.000000

Κτίρια  70.000.000

Απρόβλεπτα σχέδια κλπ  100.000.000

________________________________________

Σύνολο   500.000.000      

Γι αυτη την εργασία ασχολήθηκα περι τα  3 χρόνια  Για την αγαπημένη μου Κρήτη. Αυτα ειναι καλκουλατόρικα εξοδα, ουτε οι απολοτριώσεις του Καστελιου.  Έξοδα κεφαλαίου χωρίς επιδοτήσεις, με 1,5 /0 % τόκο και 1,5% απόσβεση χρέους αντιστοιχούν 15 εκατ. το χρόνο

5 € ανά εισιτήριο σε 6 εκατ. πελατών σήμερα  έχουμε 30 εκατ. είσπραξη χωρίς τα κοντέινερ τα παρκινγκ και τα ρεστοράντ. Όταν πουλούμε γη δωρεάν σε ξένα συμφέροντα είναι καλύτερα να δίνουμε τη νεολαία στα νέα στρατόπεδα του γενιτσαρισμού. Το  Υπουργείο Οικονομικών θα ήταν καλό να εφαρμόσει την οικονομική δομή των ομόσπονδων κρατιδίων και όχι την ληστρική οικονομική πολιτική.

Το ΦΠΑ στον τόπο που παράγεται και τα κέρδη των περιφερειών μετά τις παρακαταθήκες στην Αθήνα. Δεν έχει η Αθήνα το δικαίωμα  να ξεπουλάει ούτε τα Χανιά ούτε την Κέρκυρα διότι δεν είναι ιδιοκτησία της και να αφήνει ατιμώρητους τους υπεύθυνους που οδηγούν το λαό στην καταστροφή.

Προτερήματα

Η εναέρια κυκλοφορία δεν σταματά, συνδέονται ξηρά θάλασσα και αέρας, κόβονται ο θόρυβος και τα καυσαέρια, ομορφαίνει και διεθνοποιείται το Ηράκλειο και η Κρήτη

Οι αριθμοί και η λογική δείχνουν το δρόμο στο αμφίβιο ειδάλλως καταστρέφεται η Κρήτη και η οικονομία. Τα δημόσια έργα δεν γίνονται για να πλουτίσουν ορισμένοι αλλά ο λαός

Γιάννης Στεφανακης Συντονιστής Έρευνας στο Πολυτεχνείο Στουτγάρδης και ΕΕ  σύμβουλος της κυβέρνησης Ρηνανίας παλατινάτου Δρ. Μηχ/γος οικονομολόγος.

Jannis Stefanakis Dr. Ing. Sich. Ing.

An der Steig 17

55271 Elsheim

Tel.:06130-941795

Fax.:06130-941796

Mobil: 01733424095

email:jstefanakis@aol.com

– See more at: http://www.creteplus.gr/news/to-aerodromio-nikou-kazantzaki-me-epektasi-sti-thalassa-152294.html#sthash.mEyRNoTT.dpuf

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s