Η αντιχριστιανική συμπεριφορά της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

στις

Posted on by

[Να ζητήσει συγνώμη από τους 26 νέους]

Μέσα στο Ιερό!

Μέσα στο Ιερό!

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Υπάρχουνδικαστές στη Θεσσαλονίκη. Αντιγράφω από την ειδησεογραφία: «Αθώοι για το αδίκημα της υβριστικής συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια θρησκευτικής λατρείας κρίθηκαν οι 26 συλληφθέντες που διέκοψαν τη λειτουργία της Κυριακής. Δεκαεννιά από αυτούς καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης έξι μηνών με τριετή αναστολή επειδή αρνήθηκαν να υποβληθούν σε εγκληματολογική σήμανση. Η πρόεδρος του δικαστηρίου επισήμανε, ότι οι κατηγορούμενοι ‘δεν είχαν πρόθεση εξύβρισης του χώρου’. Ο πρώτος των κατηγορουμένων εξήγησε τους λόγους της ενέργειας, εκφράζοντας αλληλεγγύη στους πρόσφυγες. Αφορμή για την εισβολή στο Ναό του Παλαμά, στάθηκε η κατεδάφιση του παλιού ορφανοτροφείου ‘Μ. Αλέξανδρος’, αμέσως μετά την αστυνομική επιχείρηση της περασμένη εβδομάδας».

Αρχικά, θα ήθελα πριν μπω στο θέμα μας, να υπενθυμίσω τα συνταγματικά δικαιώματα του «συνέρχεσθαι» και της χωρίς βία προφορικής έκφρασης των στοχασμών των πολιτών, το γεγονός πως οι δημόσιες διαμαρτυρίες είναι κατάκτηση του δυτικού κόσμου και πως δεν υπάρχουν δημόσια πρόσωπα και θεσμοί ανεξέλεγκτοι.

Ο παράνομος, με αντικανονική μετάθεση από την Αλεξανδρούπολη, κρατικός υπάλληλος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, εμφανίζεται ως πνευματικός πατέρας κάθε βαπτισμένου Ορθόδοξου Χριστιανού της πόλης, όσο κι αν η βάπτιση αυτή δεν είναι σύμφωνη με την αποστολική παράδοση, αφού η αιρετική κρατική Ορθόδοξη Εκκλησία την τελεί σε άβουλα βρέφη. Συνηθίζει μάλιστα αυτή η συμφεροντολόγα Εκκλησία να συγκαταλέγει αυθαίρετα, όποτε τη συμφέρει,  κάθε βαπτισμένο με το στανιό, στο φαντασιακό ποσοστό του 97% στο οποίο ανεβάζει τους πιστούς της. Με ποιο δικαίωμα λοιπόν ο μητροπολίτης και οι ιερείς αρνούνται σε φορολογούμενους πολίτες που επιβαρύνονται με την καταβολή των ιερών μισθών τους και διαθέτουν μάλιστα τον τυπικό τίτλο του μέλους της Ορθόδοξης Εκκλησίας η οποία είναι ‘Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου’, να εκφράσουν μέσα στους ναούς, με νόμιμο τρόπο τη διαμαρτυρία τους κατά ενεργειών τους τις οποίες κρίνουν απάνθρωπες; Γνωρίζει ο κ. Διονύσης (Άνθιμος) Ρούσας, πως ο πρόσφυγας στην Αίγυπτο Χριστός, απαιτεί από τους πιστούς να φέρονται στους πρόσφυγες σαν να ήταν ο ίδιος στη θέση τους. Η κλήση της Αστυνομίας για να συλλάβει ανθρώπους που υπερασπίζονται, με τον τρόπο τους, ευπρεπή και όχι βίαιο ή προσβλητικό, όχι με κατάληψη πάντως όπως κατά κόρον διακινήθηκε για τη δημιουργία εντυπώσεων, τους πρόσφυγες μέσα στο ναό, είναι συμπεριφορά του πατέρα Επισκόπου προς τα παιδιά του; Ούτε ο χειρότερος φυσικός πατέρας δεν θα φερόταν έτσι.

Γιατί φοβήθηκε το διάλογο ο πρωθιερέας του ναού; Τι τον εμπόδιζε να διακόψει για λίγο την τελετή και να συζητήσει με τους νέους; Πως αντιλαμβάνεται τον αποστολικό του ρόλο; Πιστεύει πως η αλήθεια του Θεού επιβάλλεται με τη βία του Χωροφύλακα; Ακόμη κι αν οι νέοι είχαν άδικο και δεν εμφορούνταν από προφανέστατα ευγενή κίνητρα, δηλαδή την έστω και ασυνείδητη (μερικοί μπορεί και ενσυνείδητη, κανείς δεν το ξέρει),  τήρηση των εντολών του Χριστού για τους πρόσφυγες αδελφούς του, γιατί ο εμφανιζόμενος ως εκπρόσωπος ενός Παντοδύναμου και Πανάγαθου Θεού, δείχνει τόση ανασφάλεια και τόση εχθρότητα; Πως τόλμησαν ο μητροπολίτης και οι ιερείς του να περιφρονήσουν τόσο βάναυσα τις εντολές του θεού τους και να καταφύγουν στους κατασταλτικούς μηχανισμούς του Κράτους, σαν να ήταν κοινοί ιδιώτες και όχι πνευματικοί πατέρες, αδελφοί, Απόστολοι και διδάσκαλοι; Δεν έχουν ακούσει το: «Εγώ δε λέγω υμίν αγαπάτε τους εχθρούς υμών ευλογείτε τους καταρωμένους υμάς καλώς ποιείτε τους μισούντας υμάς, και προσεύχεσθε υπέρ των επηρεαζόντων υμάς, και διωκόντων υμάς»; Είναι αυτά τυπικά λόγια κενά περιεχομένου και ακατάληπτα, που αμαθείς ιερείς παπαγαλίζουν σε ανελλήνιστους βαριεστημένους πιστούς ή είναι υποχρεωτικός Κανόνας χριστιανικής ζωής; Αν αυτά εντέλλεται ο θεός τους για τους εχθρούς τους, τι συμπεριφορά οφείλουν σε συμπατριώτες, συμπολίτες, συνανθρώπους και νέους, που επιπλέον πληρούν και τις προϋποθέσεις που παραπάνω αναφέραμε;

Έχουμε πολλές φορές επισημάνει την τεράστια υποκρισία του δεσπότη Άνθιμου, ειδικά σε ζητήματα σεξουαλικής «ηθικής», όπου ο Φαρισαϊσμός και η διγλωσσία του δεν αντέχει στο δημόσιο έλεγχο. Λυπούμαστε να βλέπουμε και ιερείς που η πίστη τους στο Θεό, η εμπιστοσύνη τους στον εαυτό τους και η ιερατική τους πνευματικότητα, δεν είναι τόσο δυνατές ώστε να τους δίνουν την ικανότητα να απευθυνθούν πατρικά και φιλικά σε νέους ανθρώπους που θέλησαν να ακουστεί η φωνή τους μέσα στο ναό. Ακόμη και δηλωμένοι άθεοι ή εχθροί της Εκκλησίας αν ήταν και οι 26 νέοι, αποστολικό χρέος του εφημέριου ήταν να εκμεταλλευθεί την ευκαιρία και να επανευαγγελίσει τα απολωλότα πρόβατα και τους άσωτους υιούς που του χτύπησαν μόνοι τους την πόρτα. Η εκκλησιαστική παράδοση δεν φοβάται τη φωνή του εκκλησιάσματος, υπάρχουν οι αντιφωνήσεις των πιστών στα λόγια του ιερέα και αναγνωρίζεται για παράδειγμα και το δικαίωμά τους να φωνάξουν ΑΝΑΞΙΟΣ την ώρα της χειροτονίας ενός ηθικά έκθετου κληρικού. Ακόμη και αυτό το δικαίωμα το έχει ποδοπατήσει η Εκκλησία με τη βοήθεια των διεφθαρμένων κομμάτων που έχουν κυβερνήσει αυτή τη χώρα, καλώντας τα ΜΑΤ να επιβάλλουν με τη βία τη σιωπή στην χειροτονία και στην ενθρόνιση διαβόητων μητροπολιτών.

Είναι γνωστό πως στη χώρα μας, πιστοί και άπιστοι γενικά σέβονται τους ναούς και σπάνια κάνουν εκεί πράξεις που προσβάλλουν το χώρο. Οι μόνοι που συστηματικά μολύνουν «την ευπρέπειαν του Οίκου Του», με τις συμπεριφορές τους είναι οι ρασοφόροι. Να θυμίσω εντελώς ενδεικτικά από μια βροχή παρόμοιων περιστατικών, τα επισκοπικά παιδεραστικά όργια στις εγκαταστάσεις του ναού της «θαυματουργής» Χρυσοβαλάντου Ν.Υόρκης; Το τζακούζι του προκλητικά προστατευόμενου ακόμη από την Εκκλησία αρχιμανδρίτη Γιοσάκη, που έστησε μαζί με τον Τούρκο φίλο του στο υπόγειο του Αγ.Αθανασίου του Σικάγο; Την παλιότερη αποπλάνηση 5 αγοριών από τον ιερέα Ι.Π. του χωριού Αμισός της Δράμας, μέσα στο Ιερό (φωτ.); Την σεξουαλική παρενόχληση ανήλικου από αρχιμανδρίτη τη Μ.Παρασκευή του 2009 σε ναό χωριού της Κοζάνης; Τις καταγγελίες Θεολόγου που ποτέ δεν διερευνήθηκαν δικαστικά, για σεξουαλική επίθεση που δέχθηκε από τον πανιερότατο μητροπολίτη Καλλίνικο γύρω από την Αγία Τράπεζα; ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ ΠΟΤΕ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΟΥΤΕ ΕΝΟΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥ Η ΠΙΣΤΟΥ; Η πολιτισμένη (και νόμιμη με δικαστική απόφαση) διαμαρτυρία ρομαντικών νεαρών για ένα ανθρωπιστικό θέμα στο οποίο η Εκκλησία είναι έκθετη τους πείραξε;

Το λιγότερο που θα έπρεπε να απαιτήσουν οι δημοσιογράφοι του κυβερνητικού κόμματος και των επιχειρηματιών που ελέγχουν τα τηλεοπτικά κανάλια, είναι να ζητήσει ο αρειμάνιος μητροπολίτης και οι κληρικοί του ταπεινά συγνώμη για τον άδικο σάλο και το σκανδαλισμό που προκάλεσαν στους ειλικρινείς πιστούς με την τόσο αντιχριστιανική συμπεριφορά τους.

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s